Márkák száma: 15
Az Emporio Armani létrejöttének története nem képzelhető el a világhírű tervező Giorgio Armani pályafutásának rövid áttekintése nélkül. A divatszakma egyik legjelesebb képviselője az 1930-as évek elején született egy olasz kisvárosban. Az Emporio Armani egy olasz márka a Giorgio Armani fiataloknak szóló irányzata. A márka prémium minőségű termékei között találhatunk ruhákat, kiegészítőket, lakberendezési tárgyakat, parfümöket és órákat is. Az Emporio Armani által képviselt elegancia és kifinomult stílus fiatalok ezreit hódította meg világszerte
286 termék
Nőies, kitűnő minőségű, egyedi, divatos termékeiről híres FURLA cég az olasz Furlanetto család tulajdonában lévő márka 2007-ben ünnepelte 80. születésnapját. Friss, nőies és modern, kizárólag minőségi anyagok, kicsi luxus, amit megengedhetünk magunknak. Egyedi, karakteres termékek, melyek hűen tükrözik a modern nő életstílusát. A Furlát viselő nő ki akar és ki is tud tűnni a tömegből, kiegészítői nőiességet és eleganciát sugároznak, pici iróniával fűszerezve, mely "egyedivé és speciálissá" teszi a FURLA- stílust. A FURLA optikai kollekció egyszerre stílusos és elegáns. Minden nőnek megvan a maga stílusa, mely akár napról napra változhat. A FURLA igyekszik minden hangulathoz és stílusoz megfelelő szemüveget kínálni, amelyek 3 fő kategóriába sorolhatók. Androgén: klasszikus stílusú hölgyeknek letisztult formákat kínál, diszkrét részletekkel díszítve, finom, divatos stílusban. Amazonok: erős, törtető ám ugyanakkor nőies hölgyek számára karakteresebb színeket, lágyabb, modern vonalvezetésű formákat kínál. Jégkirálynő: az új kollekció legtrendibb darabjai, melyeket divatkövető, de nem "divatőrült" hölgyeknek készítettek. Futurisztikus formák keverednek vintage részletekkel és különleges, metál hatású színekkel. Három különböző stílus, mely az egyéniséget, eleganciát és a Furla által közvetíteni kívánt nőiességet hivatott kifejezni. Furla szemüvegek: eklektikus stílus, romantikus, nőies, titokzatos nőknek, akik szeretik és követik a divatot, túlzások nélkül
99 termék
Michael Kors a luxus kiegészítők és divattermékek világhírű és díjnyertes tervezője, a nevét viselő céget 1981-ben alapították. A márka modern, luxus életmódot sugároz, napszemüveg kollekciója a tervező védjegyének számító ragyogást és könnyed kifinomultságát tükrözi. A karcsú macskaszemtől kezdve a divatos, klasszikus pilótaformán keresztül a vastag, széles lencséjű dizájnig terjed, és minden darabot a tervező világutazó érzetével dolgoztak ki.
309 termék
Egy világszerte ismert szemüveg gyártó cég, termékei közül a nagy teljesítményű napszemüvegek és sí szemüvegek ismertek leginkább. Az Oakley jellegzetes „O” logóját a szemüvegek és napszemüvegek oldalán helyezik el. A termékek design-ja futurisztikus és organikus, egyes modellek egyenesen "idegen" jellegűek. Az Oakley márka elkötelezett a folyamatos fejlesztés és minőség mellett, olyan anyagokat használ melyek 100%-os védelmet nyújtanak az UVA, UVB, és UVC sugárzás ellen is. A lencsék anyaga páratlan védelmet kínál az erős behatások (leesés, ütődés) ellen, ezáltal sok aktív életmódot folytató vevő választja terméküket.
1045 termék
1917 óta, és a Luxottica csoporthoz történő 1995-ös csatlakozása után is, Persol máig is egy élő legenda az olasz gyártmányú szemüvegek között. Sugallatos nevével, „a napért”, e cég büszkén ápolja a kitűnőség és kézimunka hagyományait, tökéletesen vegyítve a technológiát esztétikával. A választékos dizájn és magas minőség kortól független kívánatossága teszi, hogy a tervezői és szórakoztatóipar világában ismert személyek ezt márkát napjainkban is valódi megkülönböztető jelként viselik.
447 termék
A POLICE márkanévvel ellátott napszemüveg kollekció a 80-as évek elején került bevezetésre a nemzetközi piacon. Természetesen a márka az elmúlt 20 esztendőben folyamatosan fejlődött, a tervezők az újabb és újabb kollekcióikkal tökéletesen követik az aktuális trendeket, melyeket ötvöznek a POLICE márka tradicionális elemeivel. Céljuk, hogy minden szezonban vonzó és karakteres termékekkel jelenjenek meg a piacon. Alapvetően mindig azoknak a fiataloknak a körében hallatlan népszerű a POLICE, akik kedvelik a modern, merész formákat, talán az első ránézésre extrém fazonoknak tűnő modellekkel szeretnek kitűnni a tömegből, nem szeretik a kompromisszumokat, és azonosulni tudnak, a ma oly divatos "amerikai életérzéssel". Ezeket az alapelveket tükrözi a POLICE kommunikációja is. Antonio Banderas pontosan olyan férfi, akik megfelelnek a 21. század férfiideáljának és személyiségéhez tökéletesen illenek a POLICE modelljei.
218 termék
A márka több évtizede jelent stabil pontot a divat rendkívül gyorsan változó világában. Termékei nemcsak azok körében népszerűek, akik a prémiummárkákat részesítik előnyben, de azok is előszeretettel vásárolják a Ralph Lauren nevével fémjelzett darabokat, akik számára a színvonal is meghatározó erejű. A márka termékpalettája rendkívül sokszínű. A POLO RALPH LAURENnél minden alkalomra megtalálhatod azt a modellt, amellyel megjelenésed nemcsak trendi, de esztétikus is lehet.
263 termék
A Prada márka a divat diktálásaképp a következő lépést tette meg, hogy 1997-ben létrehozta a Prada Sport sportmárkát. A márka leginkább felismerhető szimbólumává a Prada logóval ellátott vörös szalag vált. Érdekes, hogy a márka elsőkollekciói mind a nőket, mind a férfiakat megcélozták, jelenleg viszont elsősorban a férfi vásárlóknak szánja termékeit. Kezdetben a márkát Prada Luna Rossának is nevezték.
191 termék
A Ralph Lauren 40 évvel ezelőtt indult New Yorkban egy nyakkendő kollekcióval. Manapság 25 márka szerepel a Lauren istállóban mely mindegyike az időtlen amerikai design szimbóluma. A Ralph szemüvegek a fiatal nőket célozzák, és a nők energiáját, szenvedélyét hordozza magában élénk színeivel és szokatlan formáival.
186 termék
Az amerikai Ralph Lauren tervező neve azok számára is ismerősen cseng, akik nem követik a divat világát, márkájának logója mindenki számára könnyen felismerhető. S hogy miért a lovaspólót választotta Ralph Lauren a divatvonal emblémájául? A lovaspóló megtestesíti a sportos eleganciát, a fair play-t és egyben jómódot sugall, egyszóval tökéletesen összegzi mindazt, ami a Ralph Lauren által tervezett kollekciót jellemzi. A Ralph Lauren szemüvegek a prémium vonalat képviselik, kihangsúlyozva a márka luxus oldalát a legfinomabb anyagokból készülnek kézműves technikával.
147 termék
A Ray- Ban története 1937-ben kezdődött, amikor az amerikai légierő a Bausch & Lomb cégnek megbízást adott egy speciális, pilóták számára készülő napszemüveg kifejlesztésére. Minden katonának magvolt a maga Large Metalja, melyet egyszerűen csak Pilótának becézték. A hagyományos, pilóta fazonnak nevezett szemüveg kábelszárral volt ellátva, így nem esett le a veszélyes manőverek alkalmával. Nem kellett sok ahhoz, hogy az amerikai sztárok többsége is népszerűsítse. Ők azért viselik, hogy a lencse mögé bújva megőrizhessék inkognitójukat. A nyolcvanas évek hozta meg a legnagyobb fordulatot, 1987 -ben ünnepelte a Ray- Ban az 50. születésnapját. Ebből az alkalomból a Fashion Designers of America (Amerika Forma- és Divattervezők) tanácsától megkapta a Fashion Award- díjat, amely a legmagasabb erkölcsi elismerésnek számít a szakmában.
1547 termék
Széles színválaszték, különleges formák, elérhető árkategória. Jellegzetes, összetéveszthetetlen megjelenés. Neves designerek. Mérsékelt ár, alacsonyabb, mint a hasonló neves márkák esetében. Erőteljes innováció, merész, vakmerő, irányzatokra fittyet hányó, átlagon felüli. Érzéki, intelligens, kellemes viselet. Az egyedi színek és formák lehetővé teszik, hogy nők és férfiak egyaránt megtalálják az egyéniségüknek megfelelőt, a "testreszabott" modellt.
501 termék
Shopunkban cookie-kat használunk, hogy a biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Neked. | MEGÉRTETTEM |