Kiszállítás és átvételi lehetőségek

A Honlapon leadott rendelések kiszállítása a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. futárszolgálattal valamint MPL-lel történik a Megrendelő által megadott címre. A futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket. Kivételt képeznek a depó-városok (ahol a futárszolgálatnak területi raktára van), ide lehet kérni a csomagot délelőtti szállítással, illetve a futárszolgálat új, garantáltan 3 órás intervallumon belül való kiszállításával (utóbbi extra szállítási opciók miatt kérjük, hívja az ügyfélszolgálatot; ez esetben szállítási többletköltség várható).

Amennyiben Megrendelő ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol a szállítási időszakban a Megrendelő biztosan át tudja venni a megrendelt terméket.

A csomag feladása előtt az Ügyfélszolgálat felveszi a kapcsolatot a Megrendelővel és egyeztet a kiszállítás napjáról, amely a termék elérhetőségétől függően, akár már a következő munkanap is lehet, illetve a kiszállítás napján a futár SMS-ben értesíti a Megrendelőt.

Amennyiben a Megrendelő a futárszolgálat által megjelölt időpontban nem tartózkodik a megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a Megrendelőnek lehetősége van a futárszolgálatnál új szállítási cím és időpont megadására illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további 1 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását.

A futárszolgálat összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – Megrendelőnek felróható okból -, akkor a futár a terméket visszaszállítja és a Szolgáltató azt továbbértékesítheti, a megrendelést pedig törölheti. Ilyen esetben, ha a Megrendelő utólag mégis kéri a termék újbóli kiszállítását, köteles az új szállítás költségét megfizetni a Szolgáltató részére.

A terméknek a kiszállítást végző személytől való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően, a futár távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).

Ha Megrendelő sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a futártól kérnie kell jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató felelősséget nem vállal!

Kiszállítás költsége


A kiszállítás költsége Magyarország területén GLS futárszolgálattal 2 kg-os súlyig egységesen bruttó 1800 Ft (utánvétes fizetés esetén +750 Ft), MPL-lel viszont a megadott bruttó 1990 Ft-os árra minden esetben +4500 Ft csomagkezelési díjat számolunk fel.
2 kg-ot meghaladó súly felett a Szolgáltató ügyfélszolgálata egyedi ajánlatot tesz, mivel a legtöbb termék súlya nem jelentős, így ez utóbbi ritka esetnek tekinthető.

Szállítási akciók:

Napszemüvegek, síszemüvegek, motocross szemüvegek kiszállítása 15.000 Ft. felett belföldön ingyenes!* (napszemuvegbolt.hu-n kapható termékekre érvényes)
 
Szállítás külföldre

Külföldi szállítási esetén a Szolgáltató egyedi ajánlatot küld a Megrendelő részére a termék kiszállítási költségére vonatkozóan.

Kiszállítás határideje

Abban az esetben, ha a termék nincs készleten, a rendelés átfutási ideje kb. 1-2 hét lehet, erről bővebben e-mail-ben vagy telefonon tájékoztatja a Szolgáltató a Megrendelőt. Néhány speciális esetben a rendelési idő több hét is lehet (ez azonban nagyon ritka).

Amennyiben további kérdései merülnek fel a vásárlással, a fizetéssel, vagy a szállítással kapcsolatban, kérjük, forduljon a Szolgáltató munkatársaihoz, akik készséggel segítenek!

Szolgáltató – Felek eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.

A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Megrendelő jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.
A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha
a)    a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
b)    a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

Személyes átvétel

Megrendelő a megrendelt termékeket személyesen is átveheti a következő címen, nyitvatartási időben.

EXIN.HU üzlet, 1132 Budapest, Visegrádi utca 39.

Nyitvatartás:
Hétfő – Csütörtök: 10:00- 18:00
Péntek: 10:00-17:00
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva

A termék átvételének legkorábbi időpontjáról a Szolgáltató telefonon vagy e-mailben értesíti a Megrendelőt.

A megrendelt termékek beérkezési idejétől számítva 7 munkanap áll a Megrendelő rendelkezésére, hogy a terméket átvegye. Amennyiben letelik a 7 munkanap, a megrendelést automatikusan törli a Szolgáltató. (Egyedi átvételi kérésekkel kapcsolatban vegyék fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal.)