Márkák

  • Oakley

    Oakley

    Egy világszerte ismert szemüveg gyártó cég, termékei közül a nagy teljesítményű napszemüvegek és sí szemüvegek ismertek leginkább. Az Oakley jellegzetes „O” logóját a szemüvegek és napszemüvegek oldalán helyezik el. A termékek design-ja futurisztikus és organikus, egyes modellek egyenesen "idegen" jellegűek. Az Oakley márka elkötelezett a folyamatos fejlesztés és minőség mellett, olyan anyagokat használ melyek 100%-os védelmet nyújtanak az UVA, UVB, és UVC sugárzás ellen is. A lencsék anyaga páratlan védelmet kínál az erős behatások (leesés, ütődés) ellen, ezáltal sok aktív életmódot folytató vevő választja terméküket.

  • Ray-Ban

    Ray-Ban

    A Ray- Ban története 1937-ben kezdődött, amikor az amerikai légierő a Bausch & Lomb cégnek megbízást adott egy speciális, pilóták számára készülő napszemüveg kifejlesztésére. Minden katonának magvolt a maga Large Metalja, melyet egyszerűen csak Pilótának becézték. A hagyományos, pilóta fazonnak nevezett szemüveg kábelszárral volt ellátva, így nem esett le a veszélyes manőverek alkalmával. Nem kellett sok ahhoz, hogy az amerikai sztárok többsége is népszerűsítse. Ők azért viselik, hogy a lencse mögé bújva megőrizhessék inkognitójukat. A nyolcvanas évek hozta meg a legnagyobb fordulatot, 1987 -ben ünnepelte a Ray- Ban az 50. születésnapját. Ebből az alkalomból a Fashion Designers of America (Amerika Forma- és Divattervezők) tanácsától megkapta a Fashion Award- díjat, amely a legmagasabb erkölcsi elismerésnek számít a szakmában.

  • Persol

    Persol

    1917 óta, és a Luxottica csoporthoz történő 1995-ös csatlakozása után is, Persol máig is egy élő legenda az olasz gyártmányú szemüvegek között. Sugallatos nevével, „a napért”, e cég büszkén ápolja a kitűnőség és kézimunka hagyományait, tökéletesen vegyítve a technológiát esztétikával. A választékos dizájn és magas minőség kortól független kívánatossága teszi, hogy a tervezői és szórakoztatóipar világában ismert személyek ezt márkát napjainkban is valódi megkülönböztető jelként viselik.

  • Dolce & Gabbana

    Dolce & Gabbana

    A Dolce & Gabbana egy milánói székhelyű olasz divatház. 1985-ben alapították a Milánó melletti Legnanóban Domenico Dolce és Stefano Gabbana divattervezők, akikre úgy tekintenek, mint a nagy tervezők kicsit hibbant kisöccseire, ők ketten mégis a feje tetejére állították a divatvilág olyan alapelveit, amik látszólag már régóta kőbe voltak vésve. A vállalat saját parfüm- és szemüvegmárkával rendelkezik, valamint a ready-to-wear ruhák mellett luxus karórák, pénztárcák és ékszerek forgalmazásával is foglalkoznak.

  • Bvlgari

    Bvlgari

    A céget Sotirios Voulgaris (olasz: Sotirio Bulgari, görög: Σωτήριος Βούλγαρης), a görögországi Paramythia-ból származó ezüstműves alapította 1884-ben Rómában. A Bvlgari egy luxus divat márka különleges olasz stílussal, mely a görög és római művészet időntúli szépségéből nyeri az inspirációját. A vállalat nevének írásmódja a latin nyelvű, kőbe vésett szövegekéhez hasonló. Azokban az "U" betűt "V"-vel helyettesítették, és ez egyidejűleg egy nagyon egyszerű eszközzel biztosítja, hogy a márka logója könnyen megjegyezhető és felismerhető legyen.

    A Bvlgari szót hallva egyikünknek sem kell elgondolkodnia, honnan is ismerős a név, alig van ember, aki ne tudná, hogy a márka egyet jelent a csillogó luxus világával, az értékes és fenséges kiegészítők széles választékával. Ez nem véletlen, a Bvlgari család, és neki köszönhetően a Bvlgari márka története igazi sikertörténet.

  • Michael Kors

    Michael Kors

    Michael Kors a luxus kiegészítők és divattermékek világhírű és díjnyertes tervezője, a nevét viselő céget 1981-ben alapították. A márka modern, luxus életmódot sugároz, napszemüveg kollekciója a tervező védjegyének számító ragyogást és könnyed kifinomultságát tükrözi. A karcsú macskaszemtől kezdve a divatos, klasszikus pilótaformán keresztül a vastag, széles lencséjű dizájnig terjed, és minden darabot a tervező világutazó érzetével dolgoztak ki.

  • Burberry

    Burberry

    A Londonban tervezett és Olaszországban készült Burberry szemüvegkollekció a 150 éves örökség és a modern design elemeit egyesíti. Az 1856-ban Thomas Burberry által alapított Burberryt a szakértői kivitelezés és a klasszikus brit stílus tette világhírűvé.

  • Emporio Armani

    Emporio Armani

    Az Emporio Armani létrejöttének története nem képzelhető el a világhírű tervező Giorgio Armani pályafutásának rövid áttekintése nélkül. A divatszakma egyik legjelesebb képviselője az 1930-as évek elején született egy olasz kisvárosban. Az Emporio Armani egy olasz márka a Giorgio Armani fiataloknak szóló irányzata. A márka prémium minőségű termékei között találhatunk ruhákat, kiegészítőket, lakberendezési tárgyakat, parfümöket és órákat is. Az Emporio Armani által képviselt elegancia és kifinomult stílus fiatalok ezreit hódította meg világszerte

  • Ralph

    Ralph

    A Ralph Lauren 40 évvel ezelőtt indult New Yorkban egy nyakkendő kollekcióval. Manapság 25 márka szerepel a Lauren istállóban mely mindegyike az időtlen amerikai design szimbóluma. A Ralph szemüvegek a fiatal nőket célozzák, és a nők energiáját, szenvedélyét hordozza magában élénk színeivel és szokatlan formáival.

  • Armani Exchange

    Armani Exchange

    Az Armani Exchange egy igazán fiatalos márka, amelyet Giorgio Armani hozott létre 1991-ben. Az ARMANI EXCHANGE a márka örökségét fiatal divat-előrejelző városi szellemének látványa segítségével ragadja meg.

  • Prada Sport

    Prada Sport

    A Prada márka a divat diktálásaképp a következő lépést tette meg, hogy 1997-ben létrehozta a Prada Sport sportmárkát. A márka leginkább felismerhető szimbólumává a Prada logóval ellátott vörös szalag vált. Érdekes, hogy a márka elsőkollekciói mind a nőket, mind a férfiakat megcélozták, jelenleg viszont elsősorban a férfi vásárlóknak szánja termékeit. Kezdetben a márkát Prada Luna Rossának is nevezték.

  • Vogue

    Vogue

    Széles színválaszték, különleges formák, elérhető árkategória. Jellegzetes, összetéveszthetetlen megjelenés. Neves designerek. Mérsékelt ár, alacsonyabb, mint a hasonló neves márkák esetében. Erőteljes innováció, merész, vakmerő, irányzatokra fittyet hányó, átlagon felüli. Érzéki, intelligens, kellemes viselet. Az egyedi színek és formák lehetővé teszik, hogy nők és férfiak egyaránt megtalálják az egyéniségüknek megfelelőt, a "testreszabott" modellt.

  • Polo

    Polo

    A márka több évtizede jelent stabil pontot a divat rendkívül gyorsan változó világában. Termékei nemcsak azok körében népszerűek, akik a prémiummárkákat részesítik előnyben, de azok is előszeretettel vásárolják a Ralph Lauren nevével fémjelzett darabokat, akik számára a színvonal is meghatározó erejű. A márka termékpalettája rendkívül sokszínű. A POLO RALPH LAURENnél minden alkalomra megtalálhatod azt a modellt, amellyel megjelenésed nemcsak trendi, de esztétikus is lehet.

  • Ralph Lauren

    Ralph Lauren

    Az amerikai Ralph Lauren tervező neve azok számára is ismerősen cseng, akik nem követik a divat világát, márkájának logója mindenki számára könnyen felismerhető. S hogy miért a lovaspólót választotta Ralph Lauren a divatvonal emblémájául? A lovaspóló megtestesíti a sportos eleganciát, a fair play-t és egyben jómódot sugall, egyszóval tökéletesen összegzi mindazt, ami a Ralph Lauren által tervezett kollekciót jellemzi. A Ralph Lauren szemüvegek a prémium vonalat képviselik, kihangsúlyozva a márka luxus oldalát a legfinomabb anyagokból készülnek kézműves technikával.

  • Police

    Police

    A POLICE márkanévvel ellátott napszemüveg kollekció a 80-as évek elején került bevezetésre a nemzetközi piacon. Természetesen a márka az elmúlt 20 esztendőben folyamatosan fejlődött, a tervezők az újabb és újabb kollekcióikkal tökéletesen követik az aktuális trendeket, melyeket ötvöznek a POLICE márka tradicionális elemeivel. Céljuk, hogy minden szezonban vonzó és karakteres termékekkel jelenjenek meg a piacon. Alapvetően mindig azoknak a fiataloknak a körében hallatlan népszerű a POLICE, akik kedvelik a modern, merész formákat, talán az első ránézésre extrém fazonoknak tűnő modellekkel szeretnek kitűnni a tömegből, nem szeretik a kompromisszumokat, és azonosulni tudnak, a ma oly divatos "amerikai életérzéssel". Ezeket az alapelveket tükrözi a POLICE kommunikációja is. Antonio Banderas pontosan olyan férfi, akik megfelelnek a 21. század férfiideáljának és személyiségéhez tökéletesen illenek a POLICE modelljei.

  • Furla

    Furla

    Nőies, kitűnő minőségű, egyedi, divatos termékeiről híres FURLA cég az olasz Furlanetto család tulajdonában lévő márka 2007-ben ünnepelte 80. születésnapját. Friss, nőies és modern, kizárólag minőségi anyagok, kicsi luxus, amit megengedhetünk magunknak. Egyedi, karakteres termékek, melyek hűen tükrözik a modern nő életstílusát. A Furlát viselő nő ki akar és ki is tud tűnni a tömegből, kiegészítői nőiességet és eleganciát sugároznak, pici iróniával fűszerezve, mely "egyedivé és speciálissá" teszi a FURLA- stílust. A FURLA optikai kollekció egyszerre stílusos és elegáns. Minden nőnek megvan a maga stílusa, mely akár napról napra változhat. A FURLA igyekszik minden hangulathoz és stílusoz megfelelő szemüveget kínálni, amelyek 3 fő kategóriába sorolhatók. Androgén: klasszikus stílusú hölgyeknek letisztult formákat kínál, diszkrét részletekkel díszítve, finom, divatos stílusban. Amazonok: erős, törtető ám ugyanakkor nőies hölgyek számára karakteresebb színeket, lágyabb, modern vonalvezetésű formákat kínál. Jégkirálynő: az új kollekció legtrendibb darabjai, melyeket divatkövető, de nem "divatőrült" hölgyeknek készítettek. Futurisztikus formák keverednek vintage részletekkel és különleges, metál hatású színekkel. Három különböző stílus, mely az egyéniséget, eleganciát és a Furla által közvetíteni kívánt nőiességet hivatott kifejezni. Furla szemüvegek: eklektikus stílus, romantikus, nőies, titokzatos nőknek, akik szeretik és követik a divatot, túlzások nélkül

  • Tory Burch

    Tory Burch

    Amerikai márka, amelyet 2004-ben hozott létre egy házaspár - Tory és Chris Burch. Boho stílus jellemzi - ez a leggyakoribb leírása annak, amit képvisel. Először is sokoldalúságáról és könnyű viseleteiről híres. Projektjeit kortól függetlenül, nőknek kínálják. A márka a XX. század 60-as és 70-es évek divatja előtt rója le tiszteletét. Tory Burch többek között Ralph Laurennél és Vera Wangnál dolgozott, ami nagyon észrevehető eredeti stílusú projektjei láttán.

  • Coach

    Coach

    A Coach, nemzetközi divatházat 1941-ben alapították New Yorkban. A jelenlegi kreatív igazgató, Stuart Vevers, elképzelései és New York inkluzív és erőt sugárzó szelleme által inspirálva, hosszantartó és gyönyörű termékeket álmod meg a márka, amelyeknek fő célja, hogy mindenki ki tudja fejezni és meg tudja mutatni önmagát. 80 éve ötvözi a márka a dizájnt a modern világ, az innováció és a hitelesség víziójával, amelyek együttesen teszik egyedivé a márkát.

    A Coach Eyewear minőségi életstílus kiegészítő, klasszikus amerikai dizájnnal és funkcionalitással.